A teleasistencia domiciliaria é un servizo de atención telefónica ininterrumpida cun equipamento de comunicacións e informática específicos especialmente destinados a persoas maiores que viven soas para que teñan atención inmediata en caso de emerxencia.
O sistema consta dunha unidade de alarma que leva a persoa, un terminal telefónico e unha central informatizada que recibe as chamadas e está situada no Centro de Atención. O servizo permite que ante cualquier situación de emerxencia con tan só premer o botón do dispositivo que levan enrriba os usuarios poidan comunicarse coa central, que está atendida por persoal especializado.
O servizo pretende proporcionar unha resposta inmediata que permita establecer unha comunicación entre o usuario e o centro de atención durante as 24 horas do día os 365 días do ano. Atende situacións de emerxencia sanitaria, inseguridade, soidade e illamento..
Esta oferta se complementa cun servizo de axenda-recordatorio de determinadas tarefas, coma o control de medicamentos crónicos ou consultas médicas e sociais.
Solicitude
A través do servizo de cita previa, no teléfono 988.39.29.09
Beneficiarios
- Maiores de 65 anos en situación de risco ou vulnerabilidade social.
- Persoas con discapacidade ou enfermedades crónicas con risco para a súa saúde.
- Persoas noutras situacións de risco.
- Persoas con grado de dependencia que están pendentes da asignación de teleasistencia.