Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense contará con 14 novas vivendas de protección oficial destinadas a familias en risco de exclusión social. Grazas ao Plan Rehavita da Xunta de Galicia, que achega case 2 millóns de euros para estes inmobles, as familias máis necesitadas poderán contar con vivendas con todas as comodidades posibles a alugueres alcanzables. En total, hai 8 novas vivendas na rúa Alejandro Pedrosa que se suman ás rehabilitacións na Rúa Cervantes 14 e Rúa do Vilar 1, 3 e 5.

O prazo de execución previsto nos proxectos apunta a que as vivendas poderían estar a disposición das familias a comezos de 2019. O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, agradece “a aposta da Xunta pola conservación e rehabilitación da cidade”, pero tamén salienta ao “interese por recuperar zonas emblemáticas como é a do casco vello”.

As vivendas protexidas de Alejandro Pedrosa serán de 80 metros cadrados e contarán con 3 dormitorios, garaxe e rocho, así como acabados de calidade. O custe será de 800.000 euros. Na rúa do Vilar 1 ofrécense outras dúas vivendas públicas coas seguintes características: son vivendas dúplex de 90 metros cadrados e tres habitacións que contan con 400.000 euros de investimento por parte da Xunta de Galicia.

O resto das vivendas emprázanse nos números 3 e 5 da rúa Vilar e no 14 da rúa Cervantes, actuacións que alcanzan o millón de euros de orzamento.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.