Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Goberno Municipal encarga unha análise á Policía Local para primar os peóns na circulación viaria, estudiando a posibilidade de reducir os tempos de espera nos semáforos.  Tamén se fixarán as zonas e puntos máis conflictivos no tocante ao tráfico para enviar alí voluntarios que reforcen a campaña de  sensibilización e información que ten en marcha a Policía Local.

O luns, 20 de marzo, os responsables de catro concellerías (Seguridade Cidadá, Mobilidade, Voluntariado e Educación), xunto coa intendente xefe da Policía Local e  o propio Alcalde, mantiveron unha reunión co fin de deseñar as accións que formarán parte da campaña de concienciación que está xa en marcha desde a semana pasada, co fin de previr atropelos.

Reducción dos tempos de espera nos semáforos

Neste encontro púxose de manifesto que se vai encargar unha análise á Policía Local para tratar de primar aos peóns na circulación viaria, estudiando a posibilidade de reducir os tempos de espera para peóns en determinados semáforos, así como de limitar a 30 km/h determinadas vías. 

Ambas consideracións serán analizadas polos técnicos para planificar a súa viabilidade.

Tamén se fixarán, en colaboración coa Policía Local, as zonas e puntos máis conflictivos no tocante ao tráfico para enviar alí voluntarios que reforcen a campaña de sensibilización e información que ten en marcha a Policía Local.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.