Praza Maior 1 988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Servizo de Protección Civil do Concello de Ourense conta cun novo vehículo, cedido por PSA Retail Orense, que reforzará o traballo que a diario desenvolven os voluntarios ourensáns para atender as persoas máis vulnerables e afectadas pola pandemia da COVID-19.

O vehículo terá como destino o servizo de recollida de comidas no comedor social, compras e entrega de medicinas ás persoas que están confinadas ou en corentena por casos positivos ou as persoas maiores e vulnerables que non poden saír dos seus domicilios. Tamén se utilizará noutros servizos e dispositivos que desenvolven actualmente Protección Civil en colaboración coas autoridades sanitaria, como é a campaña de vacinación que desenvolve a Xunta de Galicia.

O servizo de Protección Civil ven recibindo unha demanda cada vez maior de solicitudes desde que comezara esta segunda vaga da pandemia, e isto require prestar un maior número de atencións domiciliarios. En coordinación con Asuntos Sociais, organiza a resposta e chega na actualidade a unhas 25-30 familias na cidade.

O servizo municipal agradece tamén a achega doutras empresas como Cafés Las Antillas e Coca Cola, que tamén realizaron valiosas doazóns ao servizo municipal

O vehículo é cedido por 2 meses. O Concello agradece esta cesión por parte de Peugeot. A empresa ourensá xa colaborara con Protección Civil no mes de marzo, cedéndolle dous vehículos para a atención á cidadanía afectada pola crise sanitaria e económica. O Concello agradécelles tamén aos voluntarios de Protección Civil o seu tempo e dedicación ao servizo da cidadanía de Ourense.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.