Praza Maior 1 988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Co lema “Agora máis que nunca, necesitámoste”, a agrupación de Protección Civil do Concello de Ourense anuncia a súa campaña solidaria de recollida de alimentos e xoguetes, que irá do 1 de decembro de 2020 ao 10 de xaneiro de 2021, ambos inclusive.çA campaña persegue recoller alimentos non perecedoiros e xoguetes (excepto peluches) para distribuílos entre o Banco de Alimentos, para a protectora de animais (Progape), e para as diferentes asociacións ou parroquias que así os soliciten. Só o ano pasado recolléronse máis de 3.000 quilos de alimentos e centos de xoguetes, que se distribuíron por parroquias de Ourense e doutras vilas próximas.

Haberá un punto de recollida no Concello de Ourense, que contará coas máis estritas de seguridade -desinfectaranse, pasarán a corentena e clasificaranse para a súa embalaxe e posterior entrega-, e en diferentes supermercados e comercios colaboradores. A organización dispón do teléfono 616.908.507 para todas aquelas persoas que desexen involucrarse na campaña como colaboradores, así como para realizar doazóns desde o seu domicilio.

Será o persoal voluntario de Protección Civil -en torno a 30 persoas- o que se encargue de recollelo a domicilio cumprindo con todos os protocolos que impón a especial situación de pandemia para garantir así a seguridade de quen entrega e de quen recibe.

Agradecementos. Desde a Agrupación de Protección Civil quérese agradecer a participación e a complicidade das seguintes entidades: Gadisa, Eroski, Centro Comercial Ponte Vella, Banco de Alimentos, Progape... así como todos os pequenos comercios e establecementos que colgan o cartel da campaña para darlle visibilidade.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.