Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, participou en Madrid na primeira xornada do VI Congreso Nacional de Innovación e Servizos Públicos, organizado pola FEMP, que este ano aborda a transformación dixital das administracións públicas. O rexedor moderou a mesa de debate sobre as iniciativas facilitadoras desta adaptación.

“As administracións locais deben ser promotoras da súa propia actualización e do desenvolvemento dos seus territorios”, dixo, sen esquecer os grandes retos das entidades locais: “A resistencia ao cambio, a falla de coñecementos especializados e o investimento económico”.

Vázquez Abad, en calidade de presidente da Comisión de Modernización, Participación Cidadá e Calidade da FEMP, puxo a disposición dos entes locais dous proxectos para facilitar e mellorar a calidade dos servizos públicos a través de senllas iniciativas que buscan, en definitiva, facilitar de forma xeral a toma de decisións e a acción de conxunto.

A primeira é a Ordenanza de Procedemento Electrónico Común, presentada por Víctor Almonacid, secretario xeral do concello de Alzira, e Borja Colón de Carvajal, xefe de servizo de Administración e Innovación Pública da Deputación de Castellón. A segunda, a edición de libros de estudo e de traballo para a Transformación Dixital, a cargo de Virginia Moreno, directora xeral da Área Novas Tecnoloxías e Innovación do Concello de Leganés, e de Víctor Solla, director xeral de Tecnoloxías da Información e da Comunicación do Principado de Asturias.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.