Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde, Jesús Vázquez, e as concelleiras de Asuntos Sociais e Educación, Sofía Godoy e Belén Iglesias, mantiveron unha reunión coa presidenta de Unicef Galicia, Miriam Garabito, así como coa responsable de Sensibilización, Marta Andrade; e técnicos municipais das áreas Social e Educación.

O Concello de Ourense e Unicef continúan a traballar conxuntamente para a integración das políticas de apoio á infancia en todas ás áreas de goberno. Cabe lembrar que Unicef recoñeceu o pasado ano ao Concello de Ourense polas súas boas prácticas na sensibilización ambiental coa infancia no Botánico de Montealegre, motivo polo que lle foi entregado un galardón o pasado 15 de novembro en Santander.

O mércores 29 de marzo o alcalde, Jesús Vázquez, e as concelleiras de Asuntos Sociais e Educación, Sofía Godoy e Belén Iglesias, mantiveron unha reunión coa presidenta de Unicef Galicia, Miriam Garabito, así como coa responsable de Sensibilización, Marta Andrade; e técnicos municipais das áreas Social e Educación.

Esta reunión serviu para seguir traballando a prol da integración de políticas efectivas de apoio á infancia dun xeito transversal en todas as áreas de Goberno, toda vez que xa se rematou o diagnóstico e se ten revisado tamén o Plan de Infancia por parte dos técnicos municipais.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.