Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Trátase dun conxunto de medidas e actuacións urxentes, a desenvolver en setembro e outubro, destinadas a mellorar as taxas de inserción laboral mediante a formación e o fomento do espíritu empresarial.

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, recalcou que a nosa máxima como goberno municipal é, precisamente, articular políticas que redunden na creación de emprego e en poñer a disposición de todos aqueles ourensáns que desexen emprender de todos os mecanismos que dende a Administración Local podamos ofrecer¿.Os obxectivos do PLAE serán fomentar o espírito empresarial para favorecer o emprendemento; mellorar o acceso ao emprego para facilitar a inserción laboral; impulsar a formación e a orientación para mellorar e aliñar a capacitación profesional e involucrar ao sector produtivo local na mellora do emprego.

No tocante á acción formativa, durante os meses de setembro e outubro se realizará un curso de márketing empresarial (con compromiso de inserción laboral do 25%), coaching e orientación laboral, incentivos ao emprendemento (1.550€ para os proxectos emprendedores presentados polos participantes na acción formativa) e culminará coa I Feira do Emprendedor.

Os interesados en participar e inscribirse, poden consultar a páxina web www.ourensemprendedor.gal, ou ben no Centro de Iniciativas Empresariais ou na Cámara de Comercio de Ourense. Tamén existen dúas contas nas redes sociais de twitter (@Ouemprendedor) e facebook (Ourense Emprendedor) que informarán puntualmente das actividades do PLAE.

 

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.