Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A Xunta de Galicia, a través da Axencia Galega de Infraestruturas da Consellería de Infraestruturas e Vivenda, iniciou as obras de mellora da mobilidade urbana nas rúas da nosa cidade de titularidade autonómica: serán un total de 11,5 km de reparación de baldosas que se realizarán cun orzamento de 60.303,01 euros. Estas actuacións son froito da cooperación institucional entre a Xunta de Galicia e o Concello de Ourense, que ten na mobilidade unha das súas preocupacións principais. Os traballos comezaron esta mesma mañá na rúa Bispo Lourezo, e irán estendéndose polo resto das 14 rúas de Ourense.

As actuacións consistirán en solucionar as deficiencias detectadas nas beirarrúas e mellorar a seguridade viaria. Así, nas zonas onde se observan baldosas en mal estado (rotas ou soltas), reporanse por outras novas. Onde estea a beirarrúa deteriorada, demolerase a superficie e reporase o novo pavimento. Tamén se actuará onde se detecten defectos en materia de accesibilidade, refacendo rebaixes e reforzando tamén a visibilidade en pasos peonís. As rúas nas que se acometerá a reparación son:

“A colaboración da Xunta é primordial para conseguir solucionar un problema que sufrimos a diario os peóns desta cidade, algo polo que agradezo a sensibilidade e a disposición da Consellería de Infraestruturas, personificada na súa titular, Ethel Vázquez, á hora de atender as demandas que lle formulamos desde o Concello”, sinalaba o alcalde, Jesús Vázquez, no momento do anuncio da Consellería de Infraestruturas.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.