Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, e a directora xeral de Patrimonio Cultural da Xunta de Galicia, Mari Carmen Martínez Insua visitaron  a catedral de Ourense, para comprobar o resultado dos traballos de restauración da Porta Norte, realizados pola Consellería de Cultura e Educación, que acaban de rematar, cun investimento de 115.000 euros.

As actuacións para a posta en valor da catedral ourensá continuarán cun novo investimento por parte da Xunta, por importe de preto de 300.000 euros, para a reforma xeral do sistema eléctrico do templo, unha obra que xa está adxudicada.

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, agradeceu a sensibilidade da Xunta de Galicia coa catedral de Ourense, que durante os últimos anos ten sido obxecto de sucesivos proxectos de restauración e posta en valor por importe de 2 millóns de euros.

Neste caso, felicitou o resultado “moi vistoso” da restauración realizada na Portada Norte, que incluiu intervencións sobre os paramentos pétreos, o rosetón e a propia porta de acceso ao cruceiro; destacou a relevancia da próxima intervención que se vai realizar, que permitirá suplir as eivas que presenta o sistema electrico actual, e dotar dunha iluminación axeitada e eficiente á capela maior, de xeito que se potencien os valores artísticos e espaciais dos elementos arquitectónicos que conforman este espazo e máis o retablo, e se resolvan as necesidades lumínicas dese lugar de culto co menor custo enerxético posible.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.