Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense, a Xunta de Galicia e a Deputación Provincial selaron este 16 de febreiro o seu compromiso para comarcalizar o parque de bombeiros da cidade. Así o refrendaron o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez Abad; o vicepresidente da Xunta, Alfonso Rueda; e o presidente da Deputación de Ourense, Manuel Baltar.

“A cooperación institucional foi clave para acadar un feito que redundará nunha mellora calidade na prestación de servizos nos municipios da área de influencia de Ourense, coa cidade como centro neurálxico”, sinala Jesús Vázquez Abad, quen ratifica a vontade do Concello de dotar de 20 efectivos máis ao Corpo de Bombeiros, actualmente cunha plantilla de 52 membros.

Os tres dirixentes certificaron a súa vontade política de avanzar neste proceso que, a partir de agora, entra un proceso de negociacións técnicas e tamén de conversas cos concellos do contorno da cidade de Ourense beneficiados pola medida. “Como Goberno Municipal, seguiremos loitando por prestar mellores e máis eficaces servizos aos nosos veciños e que eses servizos redunden en melloras laborais para os traballadores municipais do Corpo de Bombeiros”, sinala o rexedor ourensán.

A comarcalización do parque de bombeiros de Ourense prestaría servizo a máis de 150.000 persoas e beneficiaría a 15 concellos, incluída a propia cidade. Nove deles recibirían atención directa (Ourense, Amoeiro, Barbadás, Coles, Paderne de Allariz, A Peroxa, Taboadela, Toén e Vilamarín) e, nunha primeira estimación, outros seis terían servizo de xeito complementario (Esgos, Maceda, A Merca, Nogueira de Ramuín, Pereiro de Aguiar e San Cibrao das Viñas), aínda que terán que ser os traballos técnicos os que definan o modelo ao detalle.

A comarcalización dos parques das cidades e a creación de novos servizos nas zonas de sombra, previstas pola Xunta de Galicia e abordadas no Grupo de Traballo polas emerxencias, permitirán que, cando se produza unha incidencia, se estenda o tempo de resposta de 20 minutos dun 65 a un 90% do territorio e dun 87 a un 95% da poboación.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.