Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O tren das termas -con saída da Praza Maior- comeza o seu horario de verán, aumentando as súas frecuencias.

 

Ourense, 27 de marzo de 2018.

O Concello de Ourense ten preparados os seus puntos de interese turístico para a chegada da semana santa: a Oficina Municipal de Información Turística, as instalacións termais das Burgas, así coma o claustro de San Francisco permanecerán abertos durante os días festivos co gallo de ofrecerlles aos visitantes da nosa cidade un aproveitamento máximo da súa estancia.

Así, a Oficina Municipal de Turismo abrirá do xoves 29 ao sábado 31 de 11.00 a 14.00 e de 17.00 a 19.00 horas. O domingo 1, en horario de mañá, de 11.00 a 14.00 horas. O Centro de Interpretación de As Burgas, en pleno centro histórico.

Desde o pasado sábado 24 de marzo, ademais, o Tren das Termas xa traballa no seu horario de verán, aumentando a frecuencia de viaxes [+info]. Porén, debido ás variacións da canle do río, as instalacións termais da Chavasqueira e Muíño da Veiga seguirán fóra de servizo durante esta semana.

Mil turistas durante a semana santa de 2016

O ano pasado, un milleiro de persoas foron atendidas nas Oficina de Turismo (do 13 ao 16 de abril). O 85% visitaba por vez primeira Ourense, e oito de cada dez eran turistas achegados de diferentes puntos de España (maiormente de Castela León, Madrid e Euskadi). O resto dos visitantes procedían de Galicia, un 15%, sendo A Coruña a provincia que máis visitantes achega, e do resto do mundo (5%), sendo os portugueses, brasileiros, franceses, alemás e británicos os máis representativos.

Consulte aquí todos os horarios

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.