Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, destacou este mércores que o período 2015-2023 vai supoñer “un antes e un despois para a zona Sur do Centro Histórico de Ourense”, coa posta en marcha de diversos proxectos e iniciativas de rehabilitación desta zona da cidade, tanto por parte do Concello de Ourense como pola Xunta de Galicia.

Así o confirmou durante a presentación por parte da concelleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Ángeles Vázquez, das obras de rehabilitación previstas en catro novos edificios desta contorna (na Praza Manuel Sueiro, e nas rúas Liberdade, Cervantes e Pelayo), ao abeiro do programa Rexurbe.

Jesús Vázquez salientou “o traballo transversal entre as distintas administracións e consellerías para darlle un impulso moi significativo” a esta zona histórica da cidade, a través das propias actuacións do Concello e contando tamén co respaldo da Xunta de Galicia a través de Vivenda.

“En tres anos e medio, a través do plan especial de rehabilitación que se está a levar a cabo de maneira transversal fomos quen de rehabilitar e poñer a disposición da cidadanía varios edificios”, sinalou o alcalde Jesús Vázquez. Entre estas obras, o rexedor destacou a recente inauguración do albergue de peregrinos, cualificado coma o mellor da Vía da Prata.

Tamén recordou outras actuacións coma “o esforzo para sacar a licitación do Museo Arqueolóxico, que vai supoñer un revulsivo moi importante” para esta zona da cidade, ou as obras de rehabilitación previstas na Igrexa da Trinidade. Trátase dun proxecto en colaboración coa Xunta de Galicia, que será presentado nas vindeiras datas e que permitirá recuperar un dos símbolos do Centro Histórico grazas a un orzamento próximo a medio millón de euros.

A conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Ángeles Vázquez, avanzou esta mañá que o Instituto Galego de Vivenda e Solo lanzará este ano unha nova convocatoria ao abeiro do Plan Rexurbe para adquirir máis inmobles na zona histórica do Concello de Ourense.

Vázquez Mejuto indicou que o Instituto Galego da Vivenda e Solo reservará un orzamento de 500.000 euros para a adquisición de novos inmobles para seguir mellorando a Zona Vella. Salientou que esta nova oferta se suma á xa realizada en 2018 e que permitiu adquirir catro inmobles cos que, logo da súa rehabilitación, se disporán de 12 novas vivendas para alugar.

Na actualidade, estanse a rematar trámites de carácter administrativo para poder pechar canto antes esta operación, que implica un investimento global (adquisición e rehabilitación) de máis de 2,5 millóns de euros.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.