Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense adopta novas medidas ante o estado de alerta decretado polo goberno central polo coronavirus, e que foron dadas a coñecer polo alcalde, Gonzalo Pérez Jácome, entre as que se atopan a suspensión da ORA, o sistema de control de aparcamento en diferentes rúas da cidade, durante o tempo que se manteña a situación de alerta. Tamén se decidiu que se proceda o precintado das maquinas expendedoras dos billetes. Neste sento, o rexedor anuncia que as denuncias formalizadas na xornada do sábado, non se tramitarán, polo que todas aquelas persoas que se encontraron nos seus automóbiles con sancións “non se tramitarán”.

Outras das medidas acordadas están relacionadas con servizos públicos de transporte. Neste senso, as liñas de autobuses urbanos redúcense a 11, garantindo os desprazamentos ao centro hospitalario de Ourense e tamén á área metropolitana, ademais de aplicarse un novo horario, que será o que esta vixente os domingos. En canto ao servizo de taxis, o alcalde anuncia que se reducirá o 30%, con servizos mínimos. Dese xeito serán 2 ou 3 os taxis nas principais paradas, como as asentadas na residencia sanitaria, estación do tren, parque de San Lázaro, Alameda e Xardín do Posío. Ademais os profesionais do taxi comprométense a desinfectar o vehículo despois de realizar o servizo. E insistir en que se chame á central de taxis para solicitar un servizo, pero sempre que sexa en caso de necesidade, como advertía o concelleiro de Transporte, Miguel Caride.

En canto ao funcionamento do Concello, o alcalde Gonzalo Jácome, comunica o peche do rexistro de forma presencial e se aportará un asistente telemático a través dun correo electrónico e un número de telefono ao que poden chamar para resolver dubidas. Deste xeito poderase seguir realizando trámites, ainda que advirte que “en calquera caso o Estado xa suspendeu todos estes trámites administrativos durante o tempo que dure o estado de alarma”, polo que entende que “no se debe acudir ao Concello a realizar ningún tipo de tramite administrativo”.

Por outra banda, o Concello de Ourense manterá servizos mínimos como o da grúa, así como o servizo eléctrico para atender calquera tipo de avería, xunto co mantemento de vías públicas na medida do posible, e a empresa concesionaria do servizo de auga, Viaqua, garante o suministro asi coma a calidade da auga que chega aos fogares de todos os ourensáns.

O alcalde lembra que “seguiremos traballando, dentro de todas estas limitacións para adoptar tódalas medidas que sexan necesarias para garantir a calidade de vida dos veciños”, ademais de reiterar o mensaxe de que “se non é necesario, deben quedar na casa”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.