Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense acordou nunha xuntanza mantida esta maña no salón de plenos, mobilizar 10 millóns de euros para axudar os autonómos, pemes, pequeno comercio e reforzar os servizos sociais afectados polo coronavirus. Farase a través de diferentes medidas, como pode nser a exención de taxas, así coma o aprazamento de impostos, unha vez se decidiu unha modificación dos prazos tributarios que estaban establecidos.

Nesta reunión de urxencia presidida polo alcalde, Gonzalo Pérez Jácome, na que participaron o tenente de alcalde, Jorge Pumar, a concelleira de Facenda, Ana Morenza, a de de Servizos Sociais, Eugenia Díaz Abella, así como a concelleira de Comercio e Seguridade, María Fernández Dibuja, xunto con técnicos do Concello, analizouse a viabilidade de aprobar definitivamente os orzamentos de 2020 ante a necesidade de dispór de máis capacidade inversora. Isto levaría consigo a celebración dun pleno extraordinario, que non tería lugar antes do vindeiro 13 de abril, segundo sinala o rexedor.

Neste senso, o que tamen se asegura por parte do goberno municipal é que se van acelerar todos os trámites para realizar o pago a provedores “o máis rápido posible”, contando para isto con esa capacidade de xestión económica que se necesita.

Tamen ponse de manifesto por parte do goberno, que tanto estas como outras medidas que se podan adoptar terán como obxectivo prioritario atender todas aquelas necesidade que xurdan debido ao estado de alerta, e de xeito especial ás persoas máis vulnerables, coma asi se puxo de manifesto durante a xuntanza.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.