Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A moratoria sobre débedas hipotecarias para a adquisición de vivenda habitual ofrecese a aquelas persoas que padezan extraordinarias dificultades para o seu pago.

O artigo 11 do RD esixe, entre outros documentos:

  • Certificado de empadroamento relativo ás persoas empadroadas na vivenda, con referencia ao momento da presentación dos documentos acreditativos e aos seis meses anteriores.

Durante o peche dos rexistro presenciais, e aos efectos do mencionado RDL poderase solicitar e recibir estes certificados:

  • De modo electrónico a través da Sede electrónica do Concello, evitando deste xeito a circulación de persoas pola rúas. Para poder obter os certificados de Padrón na Sede electrónica, é imprescindible identificarse na Sede electrónica, a través dun certificado dixital o a través de claves concertadas do Sistema Cl@ve. O certificado na Sede electrónica xerase de maneira inmediata, sendo por tanto a maneira máis rápida de conseguir o certificado.
  • Aquelas persoas que non dispoñan dos medios suficientes para obter o certificado a través da Sede electrónica,  poden utilizar o modelo de solicitude mostrado a continuación e facelo chegar ao Concello a través do correo electrónico indicado no modelo.

    Traballamos co obxectivo de que o tempo de solicitude e recepción do certificado sexa o menor posible, dada a situación excepcional na que nos atopamos.

Poden obter información sobre esta cuestión a través do teléfono de Padrón- Estatística municipal: 988388111

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.