Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense e a Deputación Provincial asumirán o custo da estancia e do aloxamento dos efectivos da Unidade Militar de Emerxencias (UME), en total 50 soldados, que do 1 ao 3 de maio realizarán diferentes actuacións vinculadas aos traballos de desinfección de residencias e espazos de xeriatría, cos que se pretenden contribuír á posta en marcha de medidas de prevención pola COVID19.

As dúas administracións, que “teñen amosado o seu compromiso e solidariedade”, en palabras do alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome, asumirán o custo ao cincuenta por cento, gastos correspondentes ao pago do hotel Princess durante os tres días, por valor de 3.000 euros. O acordo coa xerencia do establecemento hoteleiro, que levou consigo contar coa correspondente autorización administrativa -o Real Decreto de situación de alarma obrígao a permanecer pechado- para acoller os soldados, que serán os únicos que permanecerán nesas instalacións, avanzouse tendo en conta o seu emprazamento, próximo á Comisaría da Policía Nacional, campo base para todos os vehículos que utilizarán para os desprazamentos e diferentes tarefas encomendadas.

Pola súa banda, o presidente da Deputación, Manuel Baltar, pon en valor a importancia da “colaboración institucional”, neste caso co Concello de Ourense, para prestar un “importante servizo”, así coma outro tipo de accións conxuntas que teñen como obxectivo “garantir a seguridade e a saúde das persoas, que é o que máis nos debe importar”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.