Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense mobiliza 22 millóns de euros para avanzar na mellora de infraestruturas, zonas verdes e limpeza do perímetro rural. Foi a xunta de goberno local a que aprobou catro expedientes de modificación de créditos que suman un total de 22.714.339,61 euros. Estas partidas serán executables a finais de agosto, calcula Miguel Caride, voceiro da xunta de goberno local, “e poderemos comezar a licitar actuacións a principios de setembro”.

  • O primeiro dos expedientes, mediante a modalidade de suplemento de crédito, 3.727.833,40 euros para o plan +Rural da Concellería de Medio Ambiente e Perímetro Rural: Investimento en infraestruturas; humanización e conservación de núcleos rurais; reparación, mantemento e conservación de infraestruturas; actuacións en zonas verdes e reparación e mantemento de zonas de lecer.

  • O segundo, empregando a figura dos créditos extraordinarios, 16.946.374,70 euros para o Plan de obras da Concellería de Infraestruturas: investimentos e reposicións na vía pública; expropiacións; novos proxectos e investimentos na rede de augas; e iluminación pública.

  • O terceiro, utilizando a figura do suplemento de crédito, 1.569.851,51 euros para unha débeda contraida por sentenza xudicial para contrato de recollida de lixo e limpeza viaria.

  • E o cuarto, mediante a figura do suplemento de crédito tamén, por valor de 470.280 euros, para axilizar estudos e traballos técnicos en Infraestruturas.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.