Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Centro Municipal de Coñecemento La Molinera segue a apostar polo talento ourensán cun novo programa, “Xoves inspiradores”, que cada semana pretende converter este espazo municipal en punto de encontro, reflexión, debate e transmisión de coñecemento entre todos os ourensáns.

Nesta ocasión, o 23 de febreiro, será a ourensán Aida González, a campiona do mundo de debate universitario en español 2016 quen sexa a protagonista dun obradoiro de argumentación e debate.

As persoas participantes aprenderán as dinámicas do debate, a extrapolar as habilidades adquiridas mediante a súa práctica e a convertelas en competencias básicas transversais aplicables a calquera outro ámbito.

Serán 4 sesións, cada 15 días, ata o 6 de abril. O obradoiro conta con 25 prazas, as inscricións son a través da páxina web http://www.lamolinera.net, e a entrada é gratuíta. Para máis información, as persoas interesadas poden dirixirse ao Centro de Coñecemento La Molinera (988 374523).

“Xoves Inspiradores” de La Molinera é un novo programa, que se desenvolve todos os xoves, de 19.00 horas a 20.30 horas, abordando diferentes temas de actualidade. Comezou cunha sesión sobre Instagram, na que participaron tres influencers locais, e durante 4 semanas, ata o 30 de marzo, abordará o mundo das redes sociais, cunha sesión cada 15 días. A próxima cita con esta actividade será o día 2 de marzo, dedicado á rede social Twitter, co obxectivo de proporcionara os participantes consellos de utilidade baseados na súa experiencia para aplicalos nos seus perfís persoais ou empresariais.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.