Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Tres expertos ourensáns en redes sociais, particularmente en LinkedIn: Pablo Álvarez, Carlos Montero e Javier Tresguerras visitano 23 de marzo o Centro de Coñecemento Municipal La Molinera para explicar a súas experiencia no uso da rede social Linkedin, dentro da actividade “Influencers e redes”. A actividade está dirixida a persoas que desexen aprender a sacar partido á rede LinkedIn para a súa actividade profesional ou empresarial. A inscrición é gratuíta, a través da web www.lamolinera.net

  • Pablo Álvarez Estévez, socio en BE:DO, estudio creativo, que explicará a súa experiencia coa rede e como a aplica no ámbito do seu negocio.
  • Carlos Montero técnico de intermediación laboral e orientador en COGAMI, que con LinkedIn está acadando grandes resultados para a inclusión de persoas con discapacidade en empresas de moitos traballadores.
  • Javier Tresguerras xerente de Agencia 36 Marketing Digital, quen explicará as recomendacións que lle levaron a obter clientes e contactos interesantes con LinkedIn.

“Influencers e redes” é unha serie de eventos celebrados en xoves enmarcados no Programa #XovesInspiradores, aos que asisten expertos ourensáns en diferentes redes sociais (Facebook, Twitter e Instagram en semanas anteriores, e esta semana LinkedIn) co obxectivo de obter consellos de utilidade baseados na súa experiencia para aplicalos aos perfís persoais ou empresariais das persoas participantes.

Cambio de data no obradoiro de debate

O obradoiro de argumentación e debate que estaba previsto para mañá, 23, aprázase ao seguinte xoves, día 30, por solicitude da monitora.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.