Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense e a Xunta de Galicia organizan o campamento dixital de verán para nenos “La Molinera Kids”, formando por un conxunto de obradoiros que fomentará, a través de creación dixital, a capacidade de realizar pezas artísticas e converter a nenos e nenas en creadores en troques de meros consumidores de Internet. O Universo será o tema central nesta edición, que lles proporcionará ás familias unha forma de conciliación durante as vacacións escolares de verán ao tempo que fomentará as posibilidades creativas, o traballo en equipo, a cooperación, a diversión, a solidariedade, e o espírito emprendedor.

Desde o 28 de xuño ata o 31 de xullo, con dúas quendas, de 10 a 11:45 e de 12:15 a 14:00 horas. Haberá 3 grupos, en función da idade (8 a 10 anos, 11 a 12 anos, 13 a 15 anos), cun máximo de 30 nenos por xornada. As inscricións realizaranse desde o martes 6 de xuño, a través do espazo web www.lamolinera.net

O programa inclúe Arquitectura 3D, Realidade aumentada, drons, realidade virtual, Cine Animación 3D e creación de videoxogos son algúns dos contidos que se abordarán no campamento. Nenos e nenas aprenderán, así, como deseñar a súa vivenda futurista en tres dimensións, o seu libro con realidade aumentada, pilotaxe con drons, usar gafas de realidade virtual, curtametraxes, videoxogos, o seu mundo en micecraft, robots, e composicións musicais a través das técnicas de dj.

“Desde La Molinera estamos a facer unha forte aposta por poñer as novas ferramentas tecnolóxicas ao servizo das persoas, cunha vocación moi especial polos máis cativos”, asegura o concelleiro de Promoción Económica, Jorge Pumar, quen quere “agradecer que a Consellería de Política Social, a través da Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, se sume a este proxecto e forme parte desta actividade”.

Pumar lembra tamén que a través dos obradoiros para nenos e dos campamentos organizados no centro municipal “estas novas xeracións de ourensáns, que xa son nativos dixitais, están a familiarizarse coas novas tecnoloxías dun xeito lúdico e formativo, non só como consumidores pasivos, senón como usuarios que son de ferramentas que estimulan a súa creatividade, descubrindo o seu revolucionario potencial”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.