Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Centro municipal La Molinera comeza o ano programando novas actividades de achegamento e aplicación das novas tecnoloxías, con 8 cursos que se desenvolverán entre xaneiro e marzo na Aula CeMIT. As persoas interesadas poderán realizar a inscrición a partir do mércores, 17 de xaneiro, a través da páxina web www.lamolinera.net

O bloque “Súbete ás novas tecnoloxías” inclúe 3 cursos:

  • Aprende a manexar o teu móbil – ANDROID. Serán 10 horas, do 23 ao 26 de xaneiro, de 9:30 a 11:30h
  • Iniciación á informática (16 horas): do 19 ao 28 de febreiro de 18 a 20 h
  • Internet (10 horas) do 5 ao 9 de marzo de 18 a 20 h

O bloque audiovisual inclúe 2 cursos:

  • Edición de son – AUDACITY (10 horas), do 29 de xaneiro ao 2 de febreiro de 9:30 a 11:30h
  • Retoque de fotografías – GIMP (8 horas), do 6 ao 9 de febreiro de 9:30 a 11:30h

O de fabricación dixital inclúe outros 3:

  • Fabricación de máquinas CNC (30 horas), os mércores 14, 21 e 28 de febreiro, 7, 14, 21 e 28 de marzo e 4, 11 e 18 de abril, de 17 a 20h.
  • Fabricación de impresoras 3D (30 horas), os días 19, 22, 26 de febreiro, 1, 5, 8, 12, 15, 22 e 29 de marzo de 9:30 a 12:30 h.
  • Deseño vectorial e corte láser (20 horas), que se desenvolverá os días 20, 23, 27 de febreiro, 2, 6,9,13, 16 20 e 23 de marzo de 9:30 a 11:30 h.

Para máis información, as persoas interesadas poden dirixirse ao centro municipal, sito na rúa do Abrevadoiro, 1, telefóno 988374523,

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.