Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O espazo termal do Muíño da Veiga, en Eirasvedras - Quintela, conta desde hoxe con novos aseos logo da reforma das instalacións grazas a un convenio subscrito coa Axencia de Turismo de Galicia. O seu horario de apertura será de 09:00 a 20:00 horas, todos os días. Ademais desta nova dotación, os usuarios da zona tamén poden gozar do novo recinto de calistenia no Parque de Santiago (na contorna do Tinteiro), tamén realizado en colaboración con Turismo de Galicia. Ambas actuacións supuxeron un investimento de preto de 75.000 euros.

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez sinala que “con estas dúas actuacións dámoslle valor ao noso entorno termal. Melloramos a comodidade dos usuarios do Muíño da Veiga, pero tamén impulsamos un espazo deportivo para que nenos e maiores poidan compartir tempo libre e mellorar a súa saúde persoal”.

“Ao longo do 2019 acometeremos melloras en outros baños públicos para poñer a disposición da nosa cidadanía unhas instalacións novas, modernas e de gran calidade, tal e como merece unha cidade do século XXI”, explica o rexedor.

Jesús Vázquez, destaca que as dúas obras realizadas na contorna do río Miño “supoñen unha importantísima mellora nunha zona que é moi visitada polos veciños, pero que cada vez é punto máis atractivo para as persoas que nos visitan atraídos pola nosa oferta única en termalismo”, dixo.

Para o rexedor esta obra “é un novo exemplo do magnífico diálogo e colaboración entre o Concello e a Xunta, que permite darlle resposta ás necesidades da nosa veciñanza, ao tempo que impulsamos o noso potencial termal e a práctica de hábitos saudables”.

Espazo de 'calistenia' (*)

Pola súa banda, a actuación no Campo de Santiago supuxo unha reforma total do espazo de calistenia. Esta proposta evita a zona inundable e afectada por dominio público, garantindo así a súa permanencia. A zona para os máis pequenos está pensada para poder xogar facendo exercicios e desenvolvendo habilidades e destrezas motoras cun combinado de cordas e pontes de distinto tipo. As súas cores son grises, co fin de evitar un impacto visual negativo neste entorno.

Para o público adolescente creouse unha zona cun elemento de barras colocadas en distintos puntos que permiten a realización de exercicios de calistenia tipo Street Work Out, con paralelas, espaldeiras e barras fixas, tamén en cores discretas. Para os adultos, contémplanse exercicios complementarios aos que realizan nos paseos habituais, con bancos de abdominais, aparatos de marcha, fortalecemento de pernas e brazos, ou bicicleta elíptica.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.