Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

 

O alcalde de Ourense recolleu en Oviedo o selo co que a Unicef distingue a labor realizada polo Concello a prol da infancia e da adolescencia, a través da posta en marcha de políticas para garantir os dereitos deste colectivo.
“Hoxe é un día positivo e feliz para a nosa cidade, porque recibir este selo de Unicef é un recoñecemento ao traballo intenso e ben feito, que estamos a desenvolver dentro do Concello en materia de políticas de infancia e adolescencia”, dixo o rexedor ourensán.
O alcalde salientou o traballo realizado polos funcionarios que se encargaron da tramitación deste recoñecemento e cuxo labor foi destacado incluso polos responsables de conceder esta distinción


Adxuntamos AUDIO: https://www.dropbox.com/s/ct49atx6dkvi9c3/20181127-JV_selo_unicef.mp3?dl=0

 

Ourense, 27 de novembro de 2018.

Ourense xa conta co selo que a acredita como Cidade Amiga da Infancia. O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, recolleu esta mañá en Oviedo a distinción concedida pola Unicef á nosa cidade pola súa labor a prol da infancia e da adolescencia. A entrega tivo lugar nun multitudinario acto no Palacio de Congresos y Exposiciones da capital asturiana, e contou tamén coa presenza da concelleira de Xuventude, Sofía Godoy.

“Este recoñecemento, por parte dunha institución de prestixio como é Unicef, sérvenos de estímulo para seguir traballando a prol de políticas para favorecer á infancia e á adolescencia; e para que Ourense siga a ser un exemplo neste tipo de actuacións para toda Galicia”, explicou o alcalde Jesús Vázquez.

De feito, a cidade das Burgas é a única grande capital de Galicia que conta con esta distinción da axencia das Nacións Unidas que traballa para defender os dereitos da infancia. O selo supón unha valoración explícita por parte da Unicef á posta en marcha e promoción de políticas municipais para garantir os dereitos deste colectivo.

“Hoxe é un día positivo e feliz para a nosa cidade, porque recibir este selo de Unicef é un recoñecemento ao traballo intenso e ben feito que estamos a desenvolver dentro do Concello en materia de políticas de infancia e adolescencia”, dixo o rexedor ourensán.

Neste sentido, o alcalde destacou o compromiso e a labor realizada polos funcionarios do Concello á hora de conseguir este recoñecemento e cuxo cometido foi moi destacado polos responsables de conceder esta distinción. “A eles se debe este éxito, polo gran traballo que fixeron, de maneira transversal, e presentando este proxecto que supón que Ourense sexa un exemplo para toda Galicia”, sinalou o rexedor.

Á concesión deste selo, que tamén se lle concedeu a outras localidades españolas, contou coa asistencia do presidente do Comité Español da Unicef, Gustavo Suárez Pertierra; e de Myriam Garabito Cociña, presidenta do Comité de Galicia da Unicef.

O recoñecemento

O selo de cidades Amigas da Infancia pon en valor un modelo de xestión centrado nos Dereitos da Infancia. Para os gobernos locais recoñecidos, implica a posta en marcha dun modelo que promova e cree mecanismos reais de participación infantil, así como unha estratexia a longo prazo para incorporar a nenos, nenas e adolescentes ás políticas e accións da cidade.

O recoñecemento, que terá vigor durante catro anos, é o premio a un intenso traballo iniciado no Concello a finais de 2015, co obxectivo de cumprir os requisitos solicitados por Unicef.

Para conseguir este selo, nos últimos dous anos o Concello procedeu á elaboración e posta en marcha dun Plan Local de Infancia e realizou un informe e unha diagnose da situación da infancia e da adolescencia na nosa cidade.

Tamén se puxo en marcha unha mesa de coordinación interna (formada por representantes de 19 áreas do Concello que realizan un traballo transversal coa infancia e adolescencia) e creouse o Consello Local da Infancia e Adolescencia (órgano que da voz ao colectivo e que conta coa participación de máis de 20 rapaces con idades comprendidas entre os 10 e os 16 anos).

A concesión deste recoñecemento vai supoñer que, a partir de agora, os compromisos e recomendacións que faga a Unesco en materia de políticas de infancia e adolescencia aplicaranse tamén no Concello de Ourense.

Tamén suporá o desenvolvemento das medidas propostas polo Concello para coñecer e darlle resposta ás necesidades do colectivo: o Plan Local de Infancia e Adolescencia, a mesa de coordinación interna e o Consello Local de Infancia e Adolescencia.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.