Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O venres 7 de decembro comeza o prazo de inscrición para as actividades de organizadas dende os Centros Cívicos (Colón, A Cuña, A Ponte, As Termas e Seixalbo) para nenos e nenas ao longo do curso escolar. Pero tamén se inicia o prazo para que os pais e nais poidan apuntar aos seus fillos e fillas ás actividades de conciliación que os Centros Cívicos poñen en marcha coincidindo coas festas de Nadal.

Poderán inscribirse nenas e nenos de Educación Infantil e Primaria empadroados no Concello de Ourense. O sistema de inscrición será a través da páxina www.ssociaiscursos.com. As persoas que precisen de axuda á hora de apuntarse poderán chamar ao teléfono 988 388 133. O prazo de inscrición comeza o 7 de decembro de 2018 ás 9:00 horas e permanecerá aberto ata cubrir prazas.

Durante estas festas, as actividades para a cativada serán pola mañá entre as 09:00 e as 14:00 horas, aínda que tamén está previsto que haxa algúns obradoiros pola tarde. Este ano ampliouse o horario de atención a cativada respecto ao pasado ano. O obxectivo é favorecer que os pais poidan conciliar o seu traballo coas vacacións da cativada. As actividades lúdicas de Nadal darán comezo a partir do luns, 10 de decembro.

Ademais das actividades de conciliación, a Concellería de Asuntos Sociais abre o prazo de inscrición para as actividades que ofrecen os Centros Cívicos para nenos e nenas de Infantil e Primaria ao longo do curso escolar. O sistema e as datas para apuntarse coinciden coas das actividades de Nadal: dende o sete de decembro ata cubrir prazas.

Actividades para nenos e nenas nos Centros Cívicos durante o curso escolar

As actividades comezan en cada Centro Cívico o día 10 de decembro. As nais, pais ou titores poden acudir ás 17:30 horas ao centro solicitado co resgardo da inscrición.

A actividade de Apoio Escolar ten prazas limitadas polo que a admisión confirmarase telefonicamente unha vez estea organizado o grupo. Esta actividade é para nenas e nenos de entre 5º de EP e 2º de ESO. Tres días á semana, unha hora e media diaria

As actividades ofertadas ao longo do ano en cada un dos centros son as seguintes:

  • Colón
    • - Actividades infantís semanais: para nenos e nenas nacidos entre os anos 2009-15. Aberta de luns a venres de 17:30 a 20:00 horas
    • - Actividades os sábados: para nenos e nenas de E.I. e E.P. Os sábados de 10:30 a 13:00 horas.
  • A Cuña
    • - Actividades infantís semanais: para nenos e nenas nacidos entre os anos 2009-15. Aberta de luns a venres de 17:30 a 20:00 horas
    • - Actividades os sábados: para nenos e nenas de E. Infantil e Primaria. Os sábados de 10:30 a 13:00 horas.
  • A Ponte
    • - Actividades infantís semanais: para nenos e nenas nacidos entre os anos 2009-15. Aberta de luns a venres de 17:30 a 20:00 horas
    • - Actividades os sábados: para nenos e nenas de E. Infantil e E. Primaria. Os sábados de 10:30 a 13:00 horas.
  • As Termas
    • - Actividades infantís semanais: para nenos e nenas nacidos entre os anos 2009-15. Aberta de luns a venres de 17:30 a 20:00 horas
    • - Actividades os sábados: para nenos e nenas de E. Infantil e E. Primaria. Os sábados de 10:30 a 13:00 horas.
  • Seixalbo
    • - Actividades infantís semanais: para nenos e nenas nacidos entre os anos 2009-15. Aberta de luns a venres de 17:30 a 20:00 horas
    • - Actividades os sábados: para nenos e nenas de E. Infantil e E. Primaria. Os sábados de 10:30 a 13:00 horas.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.