Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A empresa Atendo prestará o servizo de axuda no fogar do Concello de Ourense. Así llo comunicou esta mañá a Concellería de Política Social despois de constatar que a firma presentou a mellor das 3 ofertas que recibiu o Concello para adxudicar este servizo municipal (cumplía a totalidade das esixencias técnicas e realizou a mellor oferta económica).

Atendo asumirá o 100% do persoal subrogable do servizo e prestará a totalidade dos servizos ás persoas usuarias, garantindo así a continuidade dun servizo esencial como o de axuda no fogar.Atendo é unha empresa especializada neste sector de actividade, que na actualidade xestiona o Centro interxeneracional da Farixa e o propio servizo de axuda no fogar noutros municipios galegos.

A firma prestará a axuda no fogar de forma provisional até que o Concello complete a licitación deste servizo a través dun concurso, cuxo prego de condicións estase a tramitar na actualidade no departamento de Contratación, logo de que o anterior concurso convocado polo Concello quedara deserto, feito este que fixo necesario realizar este procedemento provisional até o novo contrato.

O Concello, Atendo e a anterior adxudicataria Sacyr xa están en contacto nestes momentos para axilizar a transición, co necesario trasvase de información e recursos humanos e materiais do servizo á nova empresa. En todo caso, o goberno municipal lembra que tanto as condicións e servizos que se poñen a disposición das persoas usuarias como a totalidade dos postos de traballo manteranse coa nova adxudicataria sen ningún tipo de interrupción, de forma que ningunha persoa usuaria quedará sen atención nin ningunha empregada do servizo deixará de traballar.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.