Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense entregoulle esta mañá a Caritas un cargamento de 600 quilos de alimentos doados solidariamente pola empresa Coren para axudar as persoas máis afectadas pola pandemia de COVID-19 na cidade. Foron Gonzalo Pérez Jácome, alcalde de Ourense, e Eugenia Díaz Abella, concelleira de Política Social, os que lle realizaron en persoa a entrega a Ángel Feijóo Mirón, delegado de Cáritas. Os alimentos destinaranse ao comedor social de Cáritas en Ourense, un servizo que multiplicou o seu número de usuarios desde o inicio da pandemia, e que está a servir unha media de 500 menús cada día na cidade.

O alcalde quixo agradecer as mostras de solidariedade que moitas persoas e empresas están a realizar durante estes días, poñendo a disposición do Concello os seus recursos e capacidade de traballo para axudar a afrontar a pandemia en diferentes frontes. E dun xeito especial, esta achega de Coren, empresa líder da provincia, que puxo a disposición do Concello uns 600 quilos de produtos frescos en bandexa (1.100 bandexas con pezas de polo e 150 rottis de polo), para atender ás persoas que o precisan na cidade. O Concello xestionou de inmediato a entrega a Cáritas, entidade social que durante estas datas está a actuar como “auténtico salvavidas das persoas máis necesitadas”, sinalou o rexedor, xa que está a servir una media de 500 menús diarios.

O alcalde expresou en nome do Concello o “agradecemento absoluto” a Coren por este acto solidario, e a Cáritas por estar “volcándose coa cidadanía”.

O delegado de Cáritas, Ángel Mirón, subliñou a importancia desta achega ante o aumento da demanda de servizos que está a rexistrar o comedor social. O delegado lembrou que a entidade case triplica o número de racións diarias: 563 no día de onte.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.