Praza Maior 1 988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

As Concellerías de Asuntos Sociais e Seguridade Cidadá do Concello de Ourense están a realizar un censo de persoas sen teito na cidade. Un traballo que espera ter rematado a próxima semana e ten como finalidade “axudarlles o máximo posible e, o que é mais importante, facelo coa maior celeridade para conter o impacto dunha nova incidencia da COVID-19 entre as persoas sen teito”, asegura Telmo Ucha, concelleiro das dúas áreas municipais que interveñen nesta iniciativa.

"Non podemos quedar de brazos cruzados ante xente sen recursos para que adopten as medidas de prevención necesarias e, mesmo no caso de que sexa necesario, proporcionarllas”, asegura, “e para iso hai que ter practicamente ao día o estado da súa situación".

Para isto, creouse un operativo no que colaboran Protección Civil e a Policía Local, que inclúe visitas ás persoas sen teito para coñecer, caso por caso, a súa situación. Unha vez se recolla toda esta información, “valoraremos desde Asuntos Sociais que outros servizos e medidas urxe adoptar”, avanza Ucha Álvarez, quen asegura neste sentido que "unha das vantaxes de ter delegadas varias concellerías é que é moi fácil determinar prioridades e coordinar aquilo que sexa posible ir facendo e que nos van trasladando".

Lembra o edil que a incidencia agora “é maior debido á proximidade do inverno, por iso non podemos esperar a que nos volva pillar por sorpresa en caso de darse un incremento de casos".

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.