Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O salón de plenos do Concello foi o escenario da entrega dos premios "Pasaporte aos teus soños", dentro da campaña que desenvolveu o Concello durante as festas de Nadal para fomentar as compras no comercio local. Desde o día 13 de decembro ata o día 7 de xaneiro repartíronse un total 20.000 pasaportes nos comercios da cidade. As persoas que quixeron tiveron a posibilidade de participar cubrindo estes pasaportes con oito selos diferentes, que lles eran concedidos por compras por un importe superior aos cinco euros. Unha vez cubertos, o depositaban nun buzón instalado no Concello. O sorteo tivo lugar o martes, oito de xaneiro.

Premios " Pasaporte aos teus soños".

2 Ceas para 2 persoas, restaurante “ ATarazana

2 Ceas para 2 persoas restaurante “ A Taberna”, incluído menú degustación.

2 Ceas para 2 persoas restaurante “ Estación de Loman”.

Todos eles por xentileza de "Unión de Hosteleros Ourensanos, UHO"

2 Ceas para dúas personas e noite de aloxamento no “Hotel Rústico San Jaime by Miguel González" . Xentileza do Hotel Rústico San Jaime

3 Bonos de fin de semana, dúas noites en réxime de pensión completa con uso de balneario por xentileza de Caldaria Termal, SL. 33

3 Estancias en Madrid ou zonas próximas ao Parque Warner, en fin de semana (de venres a domingo), en hotel de 3/4 estrelas, en réxime de aloxamento e almorzo. Dous adultos máis un neno. Inclúe as entradas para dous días consecutivos do Parque Warner . Xentileza de Logitravel.com.

 

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.