Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome, asinou un decreto para rematar coas concentracións de persoas co risco que supón no escenario posterior ao estado de alarma pola Covid19. Así, as terrazas dos locais de hostalaría en espazos públicos poderán abrir, como máximo, até as 1:00 horas os días de semana e até as 2:00 horas os venres, sábados e vésperas de festivos.

 

O alcalde adopta esta decisión dentro das súas competencias e amparado nun informe da Asesoría Xurídica municipal, no que se pon de manifesto que as instalacións e horarios de terrazas e veladores, malia estar vinculados ao local ao que pertencen, “son competencia do concello, distinta da licenza de apertura dos locais, por tratarse normalmente de ocupación de dominio público municipal”. Con esta medida preténdese regular un baleiro normativo que está a provocar que os establecementos usen como referencia o horario de apertura co de terrazas, orixinando ruídos e, por conseguinte, alteración do descanso dos veciños das zonas afectadas.

O informe alude á competencia municipal en materia de “comprobación, inspección, sanción e demais medidas de control para garantir que o exercicio da actividade se adecúa á normativa vixente”. Polo tanto, correspóndelle ao Concello adoptar medidas de control e vixilancia, ben en materia de terrazas coma de ruídos, e debe adoptar provisionalmente o control do horario de terrazas: a medida estará en vigor no tempo en que se tramita unha ordenanza municipal correspondente.

Desta forma, o horario de peche das terrazas e veladores en establecementos abertos ao público será o que segue:

  • Tempada de verán (1 de xuño a 1 de novembro)
    - Diario, 1:00 horas.
    - Venres, sábados e vésperas de festivo, 2:00 horas.

  • Tempada de inverno (1 de novembro a 31 de maio)
    - Diario, 0:00 horas
    - Venres, sábados e vésperas de festivo, 1:00 horas.

Consulta o DECRETO [pdf, 237 kb]

 

 

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.