Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Salón de Plenos do Concello acolleu a entrega dos premios do 27 Concurso de escaparates de Nadal, organizado pola Concellería de Cultura en colaboración coa Cámara de Comercio de Ourense. O acto contou coa presenza do alcalde, Jesús Vázquez, a concelleira de Cultura, Belén Iglesias, o vicepresidente da Cámara de Comercio, Antonio Villaverde e de Rafael Luaña en representación de Hoteis Caldaria.

En total, participaron nesta edición 78 establecementos, e tal e como ten acontecido nos últimos anos, os comercios do téxtil e os establecementos da zona centro e histórica, foron os máis numerosos á hora de participar no certame. O alcalde agradeceu a participación de todos e subliñou a “importancia destas accións que tamén premian o espíritu navideño e contribúen a facer do comercio local toda unha referencia nestas datas a nivel galego”.

O xurado valorou tres aspectos: a creatividade e orixinalidade, a combinación de elementos e cores, e a iluminación e a composición.


Os galardonados

1º Premio (800 € + diploma)
La ratita presumida (Concordia 28)

2º Premio (600 € + diploma)
Galius (Cardeal Cisneros, 4 - 6)

3º Premio (400 € + diploma)
Centro óptica (Doutor Marañón, 7)

Escaparate máis votado (con 134 votos; 100 € + diploma)
Pequeño Salón (río Arnoia, 14 - baixo)

Ademais, tal e como se especificaba nas bases do concurso, tamén se sorteou unha estancia para dúas persoas outorgada por Hoteis e Balnearios CALDARIA que recaeu en Ourenfri (reparación e venda de maquinaria para hostelería, na Av. De Bos Aires).

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.