Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

 

O xurado do XXII Concurso de Beléns Públicos do Concello de Ourense fixo pública a lista de gañadores nas diferentes categorías. Logo de valorar materiais empregados, efectos de luz, auga e outras creacións, e tendo en conta o seu valor artístico, histórico e relixioso, primando beléns que sexan de nova elaboración sobre os fixos nun espazo, ou aos que simplemente se lle engadan escenas, elementos decorativos ou se redistribúan os elementos utilizados en anos anteriores... os gañadores foron os seguintes:

Categoría Entidades:

  • 1º Premio: Residencia San José (400 €)
  • 2º Premio: Fund. San Rosendo – Nsa. Sra. Da Esperanza (300€)

Categoría Familiares:

  • 1º Premio: Nerea Barxa Corral (300€)
  • 2º Premio: América Vázquez Barreiro (200€)

Categoría Escolares:

  • 1º Premio: Divina Pastora – Franciscanas (300€)
  • 2º Premio: Carnenal Cisneros (200€)

Premio á Orixinalidade:

  • Premio Único: Colexio Carmelitas (300€)

 

O listado completo de beléns é o seguinte

  1. Colexio Franciscanas (María Fdez.) - Cardenal Quevedo
  2. Colexio Carmelitas (Yolanda Álvarez) - Pena Trevinca 2
  3. Nerea Barxa Corral - Emilia Pardo Bazán 14, 6º
  4. Narciso Corral Gómez - Emilia Pardo Bazán 14, 6º
  5. CEIP O Couto (Mª Elisa Glez.) - Rampa de Sás
  6. CEIP O Couto (Mª Elisa Glez.) - Praza Monteagudo – Greco
  7. América Vázquez Barreiro - Río Tuño 21
  8. FSR Res. Ntra. Sra. de la Esperanza - Laxas 41
  9. FSR Res. As Flores - Calvelos 2 – Sta. Cruz de Arrabaldo
  10. FSR Res. Santa Marta - Rúa A 2 – Sta. Cruz de Arrabaldo
  11. Isabel Torre Santisteban - Monte Seixo 5, 1º D
  12. Padres Franciscanos (JM Castiñéira) - Joaquín Lorenzo Xocas 2
  13. Cardenal Cisneros (Mª Elisa Abad) - Emilia Pardo Bazán 21
  14. Res. San José (Manuel Touceda) - Estrada Vella 14
  15. Antonio Pereiras Penabad - Hernán Cortés 43, baixo
  16. CEIP de Prácticas (Manuela Robles) - Vicente Risco 9
  17. Galerías Centrales (Coral Calvino) - Paseo 10, local 9
  18. Rosa Mª Álvarez Cudeiro - Chano Piñeiro 8, 5ºF

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.