Programación do Auditorio de Ourense para o primeiro semestre (pdf)
Concello
PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:
1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.
2. Axenda institucional do alcalde.
3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.
5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).
6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes
7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello
8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello
PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:
9. Planes e programas anuais e plurianuais municipais.
11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.
12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)
14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)
PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:
15. Código ético de bo goberno.
16. Ordes do día previas aos plenos municipais.
17. Actas dos plenos municipais.
18. Acordos da Xunta de Goberno.
19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.
PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:
22. Implantación dunha sección específica de transparencia.
23. Buscador interno na web municipal.
25. Catálogo xeral de servizos.
26. Procedementos administrativos que se poden realizar no Concello de Ourense.
27. Carta de Servizos Municipais.
28. Canles específicas de denuncias para a cidadanía.
29. Informe sobre a comunicación de incidencias na prestación de servizos municipais (pdf)
PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:
31. Espazo para as propostas dos Grupos Políticos Municipais
32. Asociacións de Veciños e Veciñas da cidade.
33. Perfís do Concello nas redes sociais: Facebook - Twitter
INFORMACIÓN CONTABLE E ORZAMENTARIA:
38. Modificacións orzamentarias.
39. Orzamentos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais
TRANSPARENCIA NOS INGRESOS, GASTOS E DÉBEDAS MUNICIPAIS:
43. Contas Anuais/Conta Xeral do Concello
44. Ingresos fiscais por habitante e Inversión por habitante
45. Periodo medio de pago a provedores.
47. Informes de Auditoría de contas e os de fiscalización por parte dos Órganos de control externo
CONTRATACIÓNS:
48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.
49. Contratos menores realizados polo Concello.
50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.
51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)
52. Actas das mesas de contratación.
53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.
54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)
CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:
55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)
56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)
57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.
SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:
58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)
59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.
PLANS DE ORDENACIÓN URBANA E CONVENIOS URBANÍSTICOS:
60. Plan Xeral de Ordenación Urbana (PXOU) e planos.
61. Políticas e programas do Concello relativos ao medio ambiente, así coma os informes de seguimento dos mesmos e Estudos de impacto ambiental, paisaxísticos e avaliacións de risco relativas a elementos medio ambientais (pdf)
62. Las modificacións aprobadas do PXOU e planes parciais.
63. Convenios urbanísticos do Concello e actuacións urbanísticas en execución (pdf)
64. Información sobre os usos e destinos do solo.
INFORMACIÓN SOBRE LICITACIÓNS DE OBRAS PÚBLICAS:
65. Publícanse os proxectos, pregos e os criterios de licitación das obras públicas.
66. Publícanse as modificacións, reformados e complementarios dos proxectos das obras máis importantes.
67. Listado de empresas que teñen concorrido á licitación de obras públicas (pdf)
68. Nome das empresas que teñen realizado as obras públicas máis importantes (pdf)
URBANISMO E OBRAS DE INFRAESTRUTURA:
69. Informe sobre as obras máis importantes de infraestruturas en curso (pdf)
70. Difusión das obras de infraestrutura aprobadas pendentes de execución.
71. Indicadores: Inversión en infraestruturas por habitante, Proporción de ingresos de Urbanismo sobre os ingresos totais, Ingresos urbanísticos.
VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:
74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.
76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.
77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.
RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:
78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.