Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Ourense, 5 de abril de 2018

A XXII edición do Festival de Jazz de Primavera achegará a Ourense a 11 grupos de “primeiro nivel” como os saxofonistas Bill Evans (11 de maio) ou Kenny Garret (23 de maio), nunha edición que aposta pola mestizaxe con outras músicas coma o flamenco, e que tivo que alongar o calendario a dous meses polo numeroso plantel de artistas que visitarán a cidade de As Burgas.

O alcalde de Ourense Jesús Vázquez destacou este xoves na presentación do programa de actividades que a presenza de nomes consagrados do jazz nesta cita musical está a permitir que Ourense “poida mirar sen complexos” a outros grandes eventos de jazz no país, coma o festival de Donosti.

O acto contou coa presenza da concelleira de Cultura, Belén Iglesias, e dos representantes das entidades organizadoras: o Café Latino (Eduardo Rodríguez) e a Fundación Florencio Álvarez (Marco Vázquez).

Na súa intervención o rexedor destacou a “calidade sobresaínte” das actividades culturais que se están a programar dende o Concello nesta primaveira e que ofrecen “uns precios moi asequibles” para os ourensáns.

Respecto a esta cita musical destacou a presenza na cidade das Burgas de “figuras de primer nivel”. En especial salientou o concerto gratuito que ofrecerá o saxofonista Bill Evans, “un músico que formou parte da banda do mítico Miles Davis” o venres 21 de maio as 23,00 horas.

Tamén se referiu a “aposta” que este ano o evento fará pola fusión coas actuacións do cantaor Duquende (16 de maio” e “polo que se fai na nosa terra”, co concerto da coruñesa María Toro (o 14 de xuño).

Ademáis agradeceu aos organizadores, Eduardo Rodríguez, do Café Latino e a Marco Vázquez, da Fundación Florencio Álvarez, a súa colaboración para poner en marcha este proxecto que “atrae a moitos afeizoados ao jazz doutros puntos de Galicia”.

Eduardo Rodríguez, do Café Latino, coincidiu en destacar que este ano o Festival aposta por “tocar moitos palos musicais” e que o grande número de participantes levou aos organizadores a “alargar a cita a dous meses, cun concerto por semana”.

Programación

O Festival comezará o domingo, 8 de abril, coa actuacón as 23,00 horas no Café Latino a cargo do bajista Joe Sander “Infinity”.

Neste mesmo local e a mesma hora actuarán o trompetista Ronald Baker, (11 de abril); o pianista cubano Ivan “Melón Lewis (16 de abril); o guitarrista israelí Gilad Hekselman (22 de abril); o grupo flamenco composto por Josemi Carmona e Javier Colina (24 de abril).

O espectáculo estrela que conta coa colaboración do Concello será a actuación do saxofonista Bill Evans, o 11 de maio na Praza de Santa Eufemia, que será de balde.

O plantel se completa coa actuación do saxo tenor Lew Tabackin (14 demaio); do cantaor Duquende (16 de maio); o saxo tenor Harry Allen (21 de maio); o saxo Kenny Garret (23 de maio) e o grupo da flautista galega María Moro (14 de junio).

O precio da entrada variará entre dez e vinte euros.

Documentos

 

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.