Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Ourense, 31 de maio de 2018.

A Xunta de Goberno Local aprobou este xoves as bases e a convocatoria do Concurso para o deseño do cartel das Festas de Ourense 2018, que está dotado cun premio de 1.000 euros.

Os traballos deberán ser presentados no Rexistro Xeral do Concello, nun sobre no que figure “Concurso de carteis Festas 2018”, acompañados por unha declaración responsable na que o autor certifique que a obra presentada é orixinal (que non copia nin adapta unha terceira), inédita (non foi difundida por ningún medio nin Internet), que non infrinxe o dereito de terceiros e que non foi presentada a outro premio.

O Prazo límite para a presentación de traballos será de 10 días naturais dende a publicación das bases na páxina web do Concello (www.ourense.gal) e a da Concellería de Cultura (www.ourensecultura.com).

O concurso poderá ser declarado deserto se o xurado así o considera oportuno, tal e como ocorreu recentemente no caso do cartel da festividade dos Maios que se declarou deserto despois de ter coñecemento de que a obra elixida Maia Bona Dea incumpría o requisito de orixinalidade. Esta decisión fora o resultado dunha reunión que tivo lugar o pasado 3 de maio, pero que agardaba polo aval xurídico para presentarse.

As propias bases do concurso para o cartel de Maios establecían, no art.9, a posibilidade de que ficase deserto. Ditas bases explicitaban, igualmente, que as obras presentadas a concurso fosen “orixinais e inéditas”.

Logo de coñecer que a obra gañadora podería ser unha adaptación doutro orixinal do artista estadounidense “Tuesdaymourning”, o xurado reuniuse novamente o 3 de maio e resolveu declarar deserto o concurso ao entender que a obra inicialmente gañadora non respectou a esixencia de orixinalidade que establecían as bases, e que establecían un único premio de 800 €.

Da comparación das imaxes resultaba manifesto que se trataba dunha adaptación ou reinterpretación doutra obra, polo que, con independencia da maior ou menor creatividade amosada pola autora da obra presentada ao concurso, se trataba “dunha obra derivada, e, por conseguinte, a devandita obra incumpre o requisito de orixinalidade que esixen as bases do concurso, como resolveu o xurado”, e tal e como avala un informe xurídico emitido desde a Concellería de Cultura que engade, ademais, que de ter sido unha interpretación creativa precisaría o permiso do artista norteamericano.

Declaración xurada: Dende o pasado concurso do cartel dos Maios o Concello de Ourense incorporou nas bases unha declaración xurada que deberá ser asinada polos autores das propostas que se presenten aos concursos.

Documentos

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.