Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Descenso Urbano - Mercedes Benz (DHU) polas rúas do Casco Histórico é o evento de apertura do Pulpo Extreme, que este ano alcanza a súa segunda edición. Transcorrerá pola zona vella da cidade de Ourense, cruzando a Praza Maior e terminando nas Burgas.

Celebrarase o día 9 de Setembro de 2017 co seguinte horario:

  • 09.30 - 14,00 horas Recollida de dorsais na saída da carreira.
  • 10 - 14,00 horas Adestramentos libres
  • 15 - 16,30 horas Manga clasificatoria (best trick)
  • 17 - 18.,0 horas Manga final
  • 19,00 horas - Entrega de premios na Praza Maior

As apuradas de freada ao límite, os descensos por escaleiras e os saltos artificiais creados para a ocasión farán correr a adrenalina polo centro da cidade achegando o festival a todos os ourensáns, para, pasando pola Praza Maior -cun salto de máxima dificultade e espectacularidade -, acabar nun dos lugares máis emblemáticos da cidade: a Fonte das Burgas.

Esta arriscada e espectacular proba -un descenso desde Carmelitas ata as Burgas, repleto de saltos, baixadas de escaleiras, muros de pedra e rúas estreitas- contará con campións da talla de José Borges e Édgar Carballo.

O Concello de Ourense anima a veciños e visitantes da cidade para que aproveiten a oportunidade de contemplar unha actividade única e espectacular que encherá de vida as rúas e prazas peonís do Casco vello da Cidade. Pola súa banda, o Concello prega que os residentes desculpen as molestias ocasionadas por esta actividade, que obrigará a restrinxir o paso polas zonas peonís nas que se desenvolva a proba.

Máis Pulpo Extreme indoor

O Pulpo Extreme continuará coas probas indoor os días 28, 29, 30 de setembro de 1 de outubro en Oira. No polideportivo municipal celebraranse as probas de skate, roller, quad, BMX, scooter, graffiti, breakdance e Djing. Este certamen sitúa a Ourense no circuito nacional de festivais de cultura urbana e deportes extremos. Na primeira edición deste certame, achegáronse 17.000 persoas a presenciar as probas nas que participaron 150 deportistas e afeccionados a estas disciplinas.

Participantes destacados

José Borges -Móstoles (Madrid). Disciplinas: DHU, BMX. Campión Nacional DHU; Campión Nacional DH; Tres veces Campión Nacional Enduro BTT; Catro veces Vencedor do Marisquiño; Vencedor Taça de Portugal DH; Top 20 Enduro World Series.

Édgar Carballo En 2017 quedou 2° no gran premio Marzocchi en Barcelona con nivel internacional, gañando tamén o open de España de descenso; primeiro clasificado en Alcaudete (Jaén) na copa de España e recentemente alzouse co certamen El Marisquiño en Vigo.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.