Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Ourense, 5 de abril de 2018

O circuíto de carreiras populares “Correndo por Ourense” inicia a súa oitava edición con 6 carreiras que percorrerán os barrios da cidade. Esta mañá tivo lugar no salón de plenos a presentación desta popular cita deportiva, que persigue o dobre obxectivo de fomentar a práctica do deporte entre a veciñanza e achegar o deporte ás rúas e aos barrios da Ourense. Esta actividade segue a aumentar o seu nivel de participación, con máis de 1.500 persoas inscritas o ano pasado, e cun marcado incremento do protagonismo das mulleres, que nos últimos anos aumentaron un 34% a súa participación.

Correndo por Ourense propón para este ano 6 citas: nos barrios do Vinteún (o día 22 de abril), O Couto (o 26 de maio), Centro da cidade (o 24 de xuño), Universidade (o 9 de setembro), A Ponte (o 30 de setembro) e A Carballeira (o 21 de outubro). Todas elas serán os domingos, ás 12 da mañá, coa única excepción da carreira do Couto, que será ás 10 da noite, e abranguerán as categorías benxamín, alevín, infantil, cadete, xuvenil, xúnior, promesa, sénior e máster.

Son “seis fantásticas oportunidades para vivir o atletismo, nunha proba na que todas as persoas son benvidas e todas son protagonistas: atletas que compiten pola vitoria, atletas aficionados que buscan mellorar as súas marcas ou simplemente pasalo ben e gozar saudablemente do tempo de lecer, escolares e persoas adultas de todas as idades”, asegurou o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez

O circuíto está organizado polo Consello Municipal de Deportes e o Concello de Ourense coa colaboración de Colexio Divino Maestro, Club Esprintes Ourense, delegación ourensá de atletismo, clube deportivo Aurum, Clube Ourense Atletismo e Asociación de Veciños Carlasca, integrantes do comité técnico, e o patrocinio de coa colaboración de Gadis, Turini, Pérez Rumbao e Coca Cola

As persoas interesadas poden realizar xa inscrición a través da páxina web www.championchipnorte.com, a un prezo de 7 euros para as categorías junior, promesa, sénior e máster, sendo gratuíta para as demás categorías.

O alcalde de Ourense animou a sumarse a esta nova edición “ás persoas que son verdadeiras protagonistas do Correndo por Ourense: os veciños e as veciñas da cidade, que participando como atletas ou como público conseguen que esta proba sexa cada ano unha gran festa do deporte para todos e para todas na nosa cidade”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.