Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense organiza unha nova edición do programa de actividades formativas Universidade Popular. Son en total 140 cursos e obradoiros, dirixidos a persoas maiores de 16 anos, cun total de 3.989 prazas dispoñibles. A oferta dá continuidade a actividades que ano tras ano teñen unha grande acollida entre o público e incorpora un total de 44 novos cursos e obradoiros. Trece das actividades impartiranse na modalidade online e as 127 restantes de forma presencial.

As persos interesadas poderán preinscribirse desde o día 1 ao 31 de outubro, a través da páxina Web da Concellería de Educación cubrindo un formulario que estará dispoñible na web desde o día 1. Se teñen algunha dificultade para realizar o trámite poderán acudir á Concellería de Educación (Praza de San Martiño 2, 1º), de 9 a 14h. Un dos criterios de admisión será a orde de entrega da solicitude.

A programación estrutúrase en 6 bloques de contidos: Idiomas, Novas tecnoloxías, Corpo, saúde e calidade de vida, Cultura, coñecemento, tempo libre e afeccións, Intervención social e formación para o emprego e Obradoiros de artesanía.

Entre as novidades do curso 2020, pódense destacar: Taller de seguridade en dispositivos móbiles, Prestashop, Ballet, Pole Dance, Cociña saudable, Postres saudables, Marketing e ventas, Deseño de moda, Accesibilidade, Hixiene xeral nas industrias alimentarias, Tecnicas de comunicacion en hostalería, Os xogos de mesa como ferramenta educativa, ¿Cómo se crea unha serie de TV?, Videoblogs en Youtube, Descubre a historia de Ourense a través de artistas e escritores, Escritura creativa, Control de pragas, enfermidades e fisiopatías das plantas e Artes decorativas.

Na modalidade online son novidades os cursos de Monitor especialista en integración de persoas con discapacidade en actividades de ocio e tempo libre, Monitor/dinamizador de actividades extraescolares, Prevencion e deteccion do acoso e violencia escolar e Sistemas de análise de perigos e puntos de control crítico e practicas de hixiene na industria alimentaria

Ademais, debido á demanda detectada o curso anterior, ofértase un curso máis de Ioga, un nivel avanzado de Portugués, un nivel avanzado de Bailes Latinos, e un curso máis de Artesanía en Coiro

O programa formativo que desenvolve a Concellería de Educación chega este ano ao seu 25 aniversario, rexistrando un constante incremento no número de persoas participantes. Dos 424 alumnos que participaron no curso inicial, en 1995, pasou a máis de 3.000 no ano 2019.

 

DOCUMENTACIÓN

 

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.