Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Ourense, 21 de abril de 2018

Xeotermia, marca persoal, empregabilidade e ética xurídica do ciberespazo son algúns dos temas que abordará o Centro municipal de innovación La Molinera na súa ampla programación da próxima semana.

Comezará o martes, 24, desde as 11:00 horas, coa xornada “Enerxía Xeotérmica”. Nela profundizarase no potencial que a cidade ten nesta modalidade enerxética, que provén da calor natural do interior da terra, e que pode utilizarse para climatizar e obter auga quente sanitaria de forma ecolóxica. A actividade, aberta a todos os públicos, desenvolverase de 11 a 13:30 horas.

O programa está formado por 6 temas:

  • Qué é a enerxía xeotérmica? Tipos e aplicacións
  • Xacemento xeotérmico da cidade de Ourense: orixe
  • Inventario das manifestacións xeotérmicas en Ourense
  • Usos terapéuticos das augas termais: principios de aproveitamento
  • Usos enerxéticos do calor xeotérmico: xeotermia natural
  • Usos enerxéticos do calor xeotérmico: xeotermia indirecta con bomba de calor.

Tamén o martes, pola tarde, o programa dirixido á mocidade “La Akademia Ourense” abordará a “Marca persoal”, desde as 18:00 horas, da man de Luis Estévez.

O mércores e o xoves, de 10 a 14h, La Molinera acollerá as Xornadas de Empregabilidade. Despois de 5 meses de arduo traballo, as persoas que participan na III Lanzadeira de Emprego de Ourense queren compartir todo o que levan aprendido en canto á maneira de buscar traballo e, con elo, do novo paradigma laboral. Por este motivo, o equipo que conforma o programa organiza unhas xornadas nas que darán a coñecer diferentes aspectos vencellados á búsca de traballo.

O mércores, 25 de abril, de 10 a 14h, haberá 2 presentacións:

  • “Novo paradigma laboral”, de Grace Salazar León.
  • “Do Cv 1.0 ao 3.0. Consellos para facer un CV”, de Noemí Conde Cid e Manuel Gómez.

O xoves, 26, tamén de 10 a 14h:

  •  “LinkedIn para principiantes”, por Grace Salazar León e Manuel Gómez Pérez.
  • “Habilidades de Comunicación e mercadotecnia”, de Ariadna Covela Iglesias, Ana González López e Carolina Leal Sueiras.

As xornadas continuarán a semana seguinte, con 2 novas sesións

Internet e liberdade de expresión

O xoves, a partir das 18:00h, será o turno de analizar Internet e os limites da liberdade de expresión. Cara a unha ética xurídica do ciberespazo, coa charla ”Internet e os dereitos cívicos da cibercidadanía. Cómo frear o odio nas redes sociais?”, a cargo da avogada Beatriz Calavia Rodríguez. Esta actividade forma parte do programa “Xoves inspiradores”, que cada semana aborda novas temáticas relacionadas coas tecnoloxías. Durante este mes, estivo adicado ao ciberacoso na infancia e adolescencia e a identidade dixital.

eSTART Ourense más

Por outra banda, ata o día 30 de abril está aberto o prazo de inscrición para o programa eSTART AceleradoraDeIdeas de OUrense Más , que ten como finalidade apoiar a creación de empresas sostibles, fomentar o a formación e o emprego de calidade, cunha serie de actividades que se desenvolverán desde o día 30 de abril ate o 4 de xuño. As persoas interesadas póden recibir máis información en Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. e www.ourense.gal.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.