Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A IV Lanzadeira de Emprego de Ourense comezou a funcionar o 21 de novembro de 2018 para axudar a unha vintena de persoas en desemprego a reactivar e optimizar a súa procura de traballo. Cinco meses despois, o programa chega ao seu fin con bos resultados, como puido comprobar hoxe o concelleiro de Promoción Económica, Jorge Pumar, durante o encontro mantido cos participantes. “A Lanzadera foi unha aposta decidida deste equipo de goberno e xa é unha iniciativa consolidada e con nome propio das cidade”, asegura o edil.

22 persoas en situación de desemprego, con idades comprendidas entre os 20 e os 58 anos, con diferentes niveis formativos e traxectorias laborais participaron de forma voluntaria e gratuíta neste programa.
María Ángeles Sampedro é a técnica da Fundación Santa María a Real que xestionou esta lanzadeira. Durante a visita explicou que os seus participantes realizaron un completo calendario de actividades durante os cinco meses para mellorar o seu empregabilidade e lograr a súa inserción laboral.

Metodoloxía lanzaderas

A primeira fase centrouse en actividades de motivación e construción de equipo, talleres de intelixencia emocional cos que vos participantes identificaron as súas habilidades e as súas áreas de mellora, focalizaron ou seu obxectivo profesional e aprenderon a deseñar ou seu propio plan de procura laboral. Posteriormente, actualizaron vos seus currículos e fixeron simulacións de entrevistas de traballo para mellorar a súa seguridade e confianza nos procesos de selección. Por último, na fase máis proactiva e centrada non contacto directo co tecido empresarial, elaboraron mapas de empregabilidade, visitaron a medio centenar de empresas e ampliaron contactos laborais e/ ou empresariais nunha vintena de charlas, feiras e eventos.

Ditas actividades deron os seus froitos, xa que 12 dos 22 participantes atoparon traballo por conta allea en diferentes sectores. Ademais, outros 3 están a cursar Certificados de Profesionalidade que comportarán a realización de prácticas laborais. Por tanto, entre uns e outros, hai unha media de éxito do 68,1%. María Ángeles está satisfeita cos resultados logrados, non só pola taxa de inserción, senón especialmente polo cambio de actitude que experimentaron os participantes. “Ese cambio na forma de ver e entender o mercado laboral ha favorecido os bos resultados. Agora teñen máis confianza en si mesmos e no verdadeiro traballo en equipo. Dispoñen de novas ferramentas para darse a coñecer, para poñer en valor a súa experiencia e coñecementos, e xerar así oportunidades laborais”, agregou.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.