Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Velaquí os cursos ofertados:

  • Ofimática. Procesador de textos – WRITER. Do 2 ao 7 de maio. 20 prazas. 8 horas.
  • Dispositivos móbiles. Manexo de móbil - ANDROID. Do 13 ao 20 de maio. 17 prazas. 10 horas.
  • Capacitación avanzada en ferramentas TIC. Manexo de máquinas de control numérico - FUSION 360. Do 27 de maio ao 5 de xuño. 20 prazas. 16 horas.
  • Redes sociais 2.0. Creación de blogs - WORDPRESS. Do 10 ao 28 de xuño. 20 prazas. 18 horas.
  • Capacitación avanzada en ferramentas TIC. Arranxo de impresoras 3D. Do 1 ao 12 de xullo. 20 prazas. 12 horas.
  • Administración electrónica: e-Administración. DNI Electrónico e certificados dixitais. Do 15 ao 19 de xullo. 20 prazas. 10 horas.

Máis información, na páxina web de La Molinera ou no teléfono 988.374.523

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.