Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Unha campaña que se articulou en torno a descontos especiais de Renfe nos viaxes cara Ourense como destino turístico de calidade e co outono como principal atractivo, aunando gastronomía, cultura, patrimonio e termalismo. Asemade, a campaña online desta acción rexistrou máis dun millón de visitas.


Durante esta Asemblea, ademais de repasar o que está supoñendo este 2016 para a Rede, presentáronse as accións que se levarán a cabo nestas últimas semanas do ano.

O obxectivo principal do plan de acción para o 2017 é dar notoriedade aos destinos e cidades membro, así como aos produtos turísticos da Rede asociados a estes destinos. Así, desenvolverase unha campaña publicitaria off e online coa que reforzar a imaxe da Rede e atraer a novos visitantes ás cidades. Están previstas accións publicitarias vinculadas a Logitravel e a Renfe Viaxes, así como campañas de mupis en destinos da Rede e en estacións de tren e trens de Renfe.

Rede de Cidades AVE


A Rede de Cidades AVE é a asociación de destinos turísticos de España conectados pola Alta Velocidade que nace co obxectivo de promocionar as cidades que a integran baixo unha estratexia común, así como os seus dous produtos: o Renfe Spain Pass e Avexperience. Na actualidade, a Rede de Cidades AVE está constituída polas cidades de Alicante, Antequera, Barcelona, Calatayud, Ciudad Real, Córdoba, Cuenca, Lleida, Madrid, Málaga, Ourense, Puertollano, Segovia, Sevilla, Tarragona, Toledo, Valencia, Valladolid, Villanueva de Córdoba, Villena, Zamora e Zaragoza.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.