Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense e os responsables de ADIF traballan de xeito conxunto e coordinado para redactar os proxectos que sirvan para mellorar a ponte de Tarascón e o paso de Ramón Puga.

Tal e como lembra o concelleiro de Infraestruturas, José Araújo, ambas as dúas actuacións responden á demanda do Concello de Ourense, que acadou o compromiso do Ministerio de Fomento, para mellorar a accesibilidade nestes núcleos. No que respecta a Tarascón, o único acceso a este barrio é a través dunha ponte sobre o tecido ferroviario que precisa unha remodelación. Asemande, o paso de Ramón Puga, que dá acceso a Barrocás, resulta tamén estreito e con escasa seguridade para os peóns.

"Existía o compromiso do Goberno Central de redactar os proxectos para unha mellor accesibilidade, e nestes días xa mantivemos reunións os técnicos municipais co responsable de Pasos a Nivel de ADIF, Francisco Soto del Río; e con Joaquín Ferreira, representante da empresa de enxeñaría encargada de redactar os devanditos proxectos", recalca José Araújo.

O concelleiro de Infraestruturas valora que "este mes de abril continúa a ser fructífero para o Concello, onde xa puidemos comprobar o avance das obras do Arquivo, o remate das da Biblioteca e o compromiso de reactivación dos traballos no Museo Arqueolóxico. Con estas reunións a prol dos veciños de Tarascón e Barrocás seguimos dando pasos para acadar o cumprimento dos compromisos adquiridos co Goberno Central".

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.