Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense acolleu este martes a sinatura do convenio de colaboración coa Xunta de Galicia para executar a 2ª fase do Proxecto de Posta en Valor da Ponte Vella, unha actuación que converterá este espazo nunha referencia para cidadáns e turistas.

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez; a conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, e a directora Xeral de Patrimonio, María del Carmen Martínez Ínsua, foron os encargados de asinar este convenio que permitirá “transformar a contorna da capela dos Remedios nunha zona aberta, deseñada para o maior confort dos usuarios e para resaltar a beleza deste conxunto monumental”.

Así o sinalou o rexedor durante este acto, que tamén contou coa presenza do concelleiro de Deportes, Mario Guede. Vázquez mostrouse convencido de que a actuación “vai converter a Ponte Romana nunha postal habitual nas redes sociais dos ourensáns e dos nosos turistas”.

As obras, cun orzamento de 1 millón de euros, contemplan conexións peonís coa contorna da Ponte Romana desde distintos puntos da cidade; actuacións sobre o mobiliario e a construción dun miradoiro. Ademais, van supoñer “dar resposta a unha vella demanda das persoas que practican deportes urbanos como skate ou BTT”, coa construción dunha nova pista na entrada da cidade en substitución da actual, xunto á Igrexa dos Remedios.

A actuación permitirá completar as obras iniciadas na primeira fase, no ano 2016 (que entre outras actuacións permitiron a pavimentación, iluminación interior e a iluminación artística da Ponte Romana), e suporá un investimento total neste punto da cidade superior a 1,5 millóns de euros.

O rexedor salientou a “colaboración incondicional da Xunta” en proxectos que están a transformar a cidade, como a recuperación das vivendas e baixos na zona histórica; en “proxectos de importante calado”, como a reforma da Avenida Otero Pedraio, da OU-105 (en Seixalbo) e outras arterias da cidade; así como na futura Estación Intermodal.

“Este impulso das infraestruturas ten un obxectivo común: devolverlle o protagonismo da cidade aos ourensáns. Queremos que recuperen os espazos públicos como puntos de encontro”, sinalou o rexedor.

Pola súa banda, a conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, destacou que a firma do convenio supón “un impulso definitivo par materializar este proxecto para humanizar a contorna” situada preto da Ponte Romana.

Na súa intervención, Ethel Vázquez anunciou que a licitación das obras de conservación e humanización da contorna da Ponte Vella será no primeiro trimestre de 2019, coa intención de iniciar os traballos este verán cun investimento de un millón de euros.

Vázquez Mourelle subliñou a importancia do proxecto para facer cidade e sumar novos atractivos turísticos, anticipándose para acoller o gran acontecemento que suporá para a Comunidade Autónoma o Xacobeo 2021.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.