Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense aplica a Endoterapia para o coidado das prantas das zonas verdes da cidade. Trátase dun sistema novidoso que está a utilizar a CMA nos últimos días.

É unha terapia fitosanitaria que consiste en aplicar os tratamentos directamente no sistema vascular das prantas. Esto permite evitar as pulverizacións e as aplicacións indiscriminadas, actuando específica e directamente sobre o elemento patóxeno que afecta á pranta. É máis eficaz e non contaminante en absoluto.

Estase a realizar o tratamento de xeito coordinado coa actividade diaria de mantemento das zonas verdes, tal e como explica o concelleiro de Medio Ambiente, José Araújo, quen salienta que se trata dunha alternativa máis efectiva e eficaz, con ausencia de pulverización, nin aplicacións indiscriminais. Só afecta aos elementos patóxenos que dañan as prantas e cumpre coas normas vixentes.

Estes días actuouse na rúa do Paseo, concordia, Avenida de Bos Aires, parque de As Mercedes, parque de San Lázaro, Xan de Nóvoa e na Praza de San Marcial, entre outras rúas con elementos vexetais, onde se actuou sobre máis de 240 unidades aplicadas de diferentes especies.

As plagas que se combateron son as seguintes:

  • Cercis siliquastrum: Psila y Cochinilla
  • Acer platanoides "Globosum": Psila
  • Plátanus x Hispánica: Corythuca ciliata (Tigre)
  • Acer platanoides: Pulgón y Psila
  • Liriodendrom tulipifera: Pulgón

O concelleiro José Araújo destaca que "puxemos en marcha este tratamento novidoso co fin de optimizar ao máximo o coidado das nosas zonas verdes".

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.