Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense vén de adxudicar, nun sorteo celebrado no salón de plenos, os 35 hortos municipais de Montealegre e de Mariñamansa. Tal e como sinala a ordenanza reguladora, trátase de facilitar a intervención dos cidadáns no desenvolvemento sustentable, favorecendo a integración e coexistencia das culturas propias do campo e da cidade.

 

Ao sorteo presentáronse un total de 54 solicitudes, e entre elas tan só unha para persoas con mobilidade reducida -hai sete hortos con esas características-, que foi adxudicado na parcela de Mariñamansa. O resto das parcelas quedaron como segue: 28 hortos adxudicados en Montealegre e 7 en Mariñamansa, un deles adaptado a persoas con mobilidade reducida.

A autorización, segundo rezan as bases, terá unha duración de dous anos a contar desde a adxudicación, e poderá prorrogarse, de mutuo acordo e antes do seu vencemento, por dous períodos sucesivos dun ano cada un. A prórroga non poderá producirse de forma tácita nin ter unha duración superior aos 4 anos incluído os 2 anos orixinais.

O programa de hortos municipais quere fomentar “accións que repercuten no benestar das persoas, mediante a ocupación do lecer, a mellora na sanidade alimentaria e a protección do medio ambiente”, en palabras do concelleiro da área de Medio Ambiente, José Araújo.

Máis informacion sobre os hortos municipais

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.