Praza Maior 1 988 388 100 | VOLUNTARIADO, Servizos Básicos. 988 388 133 (de 9 a 14 h)

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Logo de máis dun ano traballando no prego de contratación para o novo Servizo de Limpeza e mantemento das Zonas Verdes de Ourense, a cidade conta desde o pasado día 16 cunha nova adxudicataria que, esta mañá, visibilizou na contorna da Igrexa de Portovello (As Lagoas) as melloras do contrato. O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, e o concelleiro de Medio Ambiente e Limpeza,. José Araújo, reuníanse esta mañá sobre o terreo cos responsables de Valoriza, adxudicataria da empresa, para coñecer a maquinaria e os medios humanos que xa coidan do espazo verde en Ourense.

“Tratamos de axilizar e facer un plan de choque para a mellora dos nosos parques”, aseguraba o rexedor, quen quixo poñer en valor o incremento de 100.000 metros cadrados de zona verde coa entrada en servizo da nova empresa. Entre as zonas ampliadas atópase, precisamente, a da igrexa de Portovello, unha antiga demanda veciñal e punto de entrada por estrada á cidade de Ourense.

Entre as melloras máis importantes do contrato están os 400.000 metros cadrados de zonas verdes dos que se ocupará a empresa (100.000 máis que co contrato anterior), deixando as brigadas municipais liberadas para outras zonas da cidade e tamén para o mantemento de zonas rurais no Concello de Ourense. Pero tamén serán responsables do estudo da saúde e da substitución do arboredo, das xestión das plantas de tempada e dos camiños e viais incluídos nos parques e xardíns do Concello de Ourense.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

  PÁXINA WEB DO CONCELLO E SERVIZOS MUNICIPAIS:

  PARTICIPACIÓN CIDADÁ E INFORMACIÓN DE INTERESE PARA A CIDADANÍA:

  CONTRATACIÓNS:

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

  • Indicador 78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.
  • Indicador 80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.