Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Do 22 ao 24 de marzo, a piscina termal das Burgas amplía o seu horario nocturno até as 23:00 horas.

O 25 de marzo celebrarase un roteiro termal para aprender e interpretar nos valores culturais, etnográficos e naturais da auga. É unha actividade gratuíta e aberta a persoas de todas as idades. Prégase inscrición.

Tamén haberá unha carpa informativa na praza Maior, xornadas informativas no Campus de Ourense e a ponte romana contará cunha iluminación especial.

Así, o luns 19 de marzo celebrarase un importantísimo Foro Termal do Eixo Atlántico no Centro Cívico de Colón, coa presenza de representantes de diferentes lugares da eurorrexión. O martes 20 haberá unha cata de augas na ETAP das Coiñás de 12:00 a 14:00 horas. O mércores 21, a concelleira de Educación, Belén Iglesias, e o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, acudirán ao colexio Divina Pastora para traballar coa rapazada nunha nova sesión de Aqualoxía, un programa que se desenvolve en colaboración con Viaqua.

Chegamos ao 22 de marzo, o Día Mundial da Auga, data na que se instalará unha carpa (de 9:00 a14:00 horas) con obradoiros e xogos ao redor da auga na praza Maior. A partir das 10:00 horas, no Campus de Ourense, celebrarase a Xornada de portas abertas do Campus da Auga. Esa mesma noite iluminarase a ponte maior de cor azul para conmemorar a efeméride.

Do 22 ao 24 de marzo (de xoves a sábado) poderemos gozar do horario ampliado na piscina termal das Burgas, que permanecerán abertas até as 23 horas. “Coido que poucas experiencias hai tan pracenteiras nesta cidade como darse un baño termal pola noite. “, reflexionaba o rexedor.

Roteiro Termal: Ao redor das augas. O domingo 25 de marzo realizarase unha andaina especial polo día da Auga. Quéreselle achegar á cidadanía a posibilidade de descubrir e aprender máis sobre as augas a través dun roteiro interpretado para pór en valor todos os elementos culturais, etnográficos e naturais.

A saída farase desde a Ponte Vella (esquina Ribeiriño) ás 10:00 horas, e percorreranse as marxes peonís do río pasando pola Chavasqueira, a fonte do Tinteiro, o Muíño da Veiga e Outariz. Ao remate do paseo, o tren das Termas estará agardando polos participantes no roteiro (billete non incluído).

A actividade é gratuíta e aberta a persoas de todas as idades, e recoméndase anotarse no enderezo de correo turismo[arroba]ourense.es ou no teléfono 988.366.064. Así mesmo, aconséllase vestir calzado cómodo e vestimenta acorde co tempo, levar prismáticos e cámara de fotos, e levar auga para hidratarse e un petisco para media mañá.

Documentos

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.