Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez; o concelleiro de Medio Ambiente, José Araújo; e a responsable da empresa Xesmega (concesionaria da xestión), Lorena Salgado, presentaron esta mañá en rolda de prensa as actividades do último trimestre do ano 2018 no Parque Botánico de Montealegre.

“Un balcón verde que se asoma á nosa cidade e que está a mellorar día a día con novas infraestruturas: como o seu estanque, un miradoiro de madeira ou a ampliación de preto dun quilómetro de novos camiños, nos últimos meses. Aquí traballaron, e o fixeron moi ben, 15 alumnos e alumnas dun Obradoiro de Emprego que realizou melloras en xardinería e albanelería grazas á cooperación da Xunta co Concello de Ourense”, sinalou o rexedor ourensán.

Neste marco incomparable, entre outubro e decembro o Parque Botánico vai albergar oito actividades para nenos e adultos, coas que o Concello de Ourense quere reivindicar ese retorno á natureza e a aposta para que os adultos e a cativada compartan espazos e tempo libre.

“Pero sobre todo van ser unha oportunidade para que as familias fagan seu este recuncho da cidade mentres aprenden sobre reciclaxe, exploran o seu entorno ou viven dun xeito diferente as festas tradicionais do Samaín, o Magosto e o Nadal”, dixo Jesús Vázquez Abad.

O programa de actividades comezará o venres 5 de outubro, ás 17:00 horas, cun obradoiro para adultos sobre setas comestibles de Galicia.

Un día máis tarde, ás 16:00 horas, terá lugar outro obradoiro para adultos sobre cosmética natural; e o domingo, 7 de outubro, a partires das 11:00 horas, os nenos maiores de sete anos poderán vivir unha emocionante xornada como “Exploradores do Montealegre”.

As seguinte cita terá lugar o 20 de outubro, ás 16:00 horas, co obradoiro “Residuo cero na casa” dirixido a adultos.

O 28 de outubro, os nenos maiores de tres anos prepararanse para o Samaín aprendendo a decorar cabazas. Será en dúas quendas: ás 11:00 e as 16:00 horas.

O 18 de novembro, ás 11:00 horas volverá haber unha actividade para que os nenos, neste caso maiores de cinco anos, se divirtan cos “Xogos do Magosto”.

O 24 de novembro, ás 16:00 horas haberá un obradoiro de sementeiros para persoas maiores.

As actividades pecharán o 16 de decembro, ás 11:00 horas cunha actividade para que os nenos de tres anos en diante aprendan a facer figuras de Nadal con pasta de sal.

Todas as actividades son gratuítas, pero é precisa inscrición previa a través do espazo web www.botanicodemontealegre.com, xa que o número de prazas é limitado.

O Concello de Ourense confía en que estas actividades volvan a contar cunha importante demanda como xa vén sendo habitual nas propostas que se están a facer no Botánico de Montealegre.

As cifras reflicten que os ourensáns están a facer seu este entorno. No último ano, entre o 1 de setembro de 2017 e o 31 de agosto de 2018, as instalacións recibiron 9.498 visitantes . Así o reflicten os datos recollidos polo persoal do Parque Botánico nas tardes de martes a venres, fines de semana e festivos. Nese mesmo período o número de participantes nas actividades de infantís e adultos foron un total de 294.

As previsións para este ano apuntan a que se van superar estas cifras xa que entre o 1 de xaneiro e o 31 de agosto o Parque Botánico recibiu 6.824 visitantes e as actividades, a falta das presentadas hoxe, contaron con 194 participantes.

Por iste motivo, o alcalde de Ourense convida “a todos os ourensáns e ourensás a aproveitar esta sensacional oportunidade para redescubrir este espazo con actividades diferentes ou gozando das risas dos máis pequenos”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.