Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, agradeceu o “esforzo e colaboración continua” entre o Concello de Ourense e a Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, na rehabilitación dos parques e zonas verdes de Ourense. É o caso do Parque da Ponte, cuxa finalización está prevista para esta primavera, pero tamén de numerosas proxectos que tiveron lugar ao longo do actual mandato.

Así o confirmou este luns, durante a visita ás obras que se están a realizar no Parque da Ponte en compañía da conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Ángeles Vázquez. Trátase dun proxecto que está a executar a Consellería por un importe de case 265.000 euros, e que vai supoñer, entre outras actuacións, a recuperación da balaustrada perimetral, a renovación da fonte central, melloras en xardinería e a impermeabilización das filtracións nos baixos comerciais situados na zona oeste do parque.

O rexedor destacou que se trata dun proxecto realizado “con sentidiño” polos técnicos municipais e polos da Consellería, e que ademais da recuperación da zona verde permitirá “comezar a casa polos cimentos impermeabilizando os baixos comerciais e eliminando as humidades que presentan hoxe en día para poñelos a disposición das persoas interesadas e dinamizar o comercio nesta área”.

Vázquez Abad recordou que a obra responde a unha vella demanda veciñal e que se suma ás actuacións que durante este mandato se acadaron froito da colaboración coa consellería de Medio Ambiente, como a recuperación do Parque do barrio de Covadonga, un proxecto que contou cun orzamento de 261.000 euros dentro do Plan hUrbe. Pero tamén se produciron actuacións de acondicionamento na Praza do Sagrado Corazón e nas rúas Nicomedes Pastor Díaz, Benito Fernández Alonso, Filomena Dato, García Álvarez, Castelo Ramiro e Travesía Fernández Alonso. Nestas actuacións a Xunta investiu preto de 1,2 millóns de euros.

Neste marco, o rexedor anunciou a presentación dun novo proxecto: a recuperación da Praza Daniel González, no barrio das Lagoas. “Trátase dun proxecto integramente feito polos técnicos dos diferentes departamentos do Concello como Medio Ambiente, Electricidade, Infraestruturas, que suporá unha remodelación íntegra deste espazo e que contará con orzamento de 400.000 euros”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello. Acceda á Plataforma de Contratación do Estado, e seleccione a ficha "Documentos" para acceder a información sobre os contratos menores.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.